"מאחורי השירים עם שלמה ארצי" - אירוע גאלה, תרומה לאוסף האמנות של עין הוד

חמישי 25.7.24 בשעה 19:30 באמפי עין הוד, בהשתתפות שלמה ארצי. כל ההכנסות מהאירוע לטובת פרויקט שיקום והצלת אוסף האמנות של ארכיון עין הוד. 

– הזמנה – 
"מאחורי השירים עם שלמה ארצי"

חמישי 25.7.24
בשעה 19:30
אמפי עין הוד

מפגש אינטימי-מוזיקלי בלתי נשכח עם האחד והיחיד ולא אחר: שלמה ארצי, תושב עין הוד, באירוע מיוחד בו ישתף אודות הסיפורים שמאחורי השירים והקלאסיקות!
את המוזיקה ינגנו הרכב הסופר גרופ להקת פּוּמְפִּיָּה! בניהולו המוזיקלי של נדב הולנדר, בהשתתפות הסולניות דניאלה תורג׳מן, נועה למברסקי ומקהלת ״נונה״. 
המשתתפים באירוע יהנו גם מבר יין חופשי וכיבוד קל, תקלוט קבלת פנים: אליק קורפו.
את הערב והשיחה עם שלמה ארצי ינחה דן חמיצר.
הקהל מוזמן לערב ייחודי ורב משמעות שישאיר חותם לדורי דורות!

> קליק לרכישת כרטיס <

אירוע התרמה לפרויקט הצלת אוסף האמנות של ארכיון עין הוד הכולל שיקום, שימור, רסטורציה, אחסון, קטלוג, טיפוח וקליטת עבודות חדשות לאוסף. 
שימו ♥: כל ההכנסות תרומה לשיקום והצלת אוסף האמנות של ארכיון עין הוד.

אודות אוסף האמנות של ארכיון עין הוד

אוסף האמנות של ארכיון עין הוד נולד כמפעלה של האמנית אורה להב שאלתיאל (2017-1936), ממייסדות עין הוד, שאספה עבודות אמנות של אמני הכפר, לאחר שהלכו לעולמם. שאלתיאל ביקשה לייצר זיכרון ויזואלי לתולדות האמנות של כפר האמנים, במבט קהילתי ומתוך הכרה בחשיבות שימור המורשת. את פעולת האיסוף עשתה במשותף עם אנט סמואלס, חנה יוצ'מן ותמר שילה.

במשך שנים נשמר האוסף בבית גרטרוד קראוס, ששימש כבית ראשונים, כשהוא תלוי באופן כרונולוגי. אלא שהמבנה סבל מרטיבות ומגבלות חלל עד שהוחלט בשנת 2018 לטפל בעבודות שניזוקו, ולאחסנו עד שיימצא פתרון. את עבודת הרסטורציה עשה אותה שנה האמן דרור גולדברג, תושב עין הוד. מלאכת האיסוף של שאלתיאל פסקה לפני כעשור והאוסף נותר כמות שהוא – נעול ודומם.

במסגרת פרויקט להצלת ושימור האוסף יזמו ועד אגודת אמני עין הוד והגלריה לאמנות בעין הוד את העברתו לחלל משופץ ומאובטח במטרה להתקין את כל אמצעי השימור הנדרשים לאמנות, ולהמשיך את דרכה של שאלתיאל. זאת במסגרת אירועי 70 שנים לעין הוד.

כיום, האוסף כולל יותר ממאה עבודות של מיטב אמני עין הוד וישראל כשהשאיפה היא להגדילו בתהליך אוצרותי. בתערוכה "נשאר בעין הוד" מוצג חלק מהאוסף לקהל, לראשונה, תוך בחינת ההתפתחות האמנותית של כפר האמנים והקשרים התמטיים והמדיומלים בין האמנים שפעלו בעין הוד, מאז הקמתו בשנת 1953.

במסגרת הפרויקט הוחלט לקיים אירוע התרמה מיוחד שיאפשר את התקנת האמצעים הדרושים לשימור ולשיקום, בהשתתפות תושב עין הוד, שלמה ארצי, שהתנדב לטובת המטרה. האירוע "מאחורי השירים עם שלמה ארצי" יתקיים ביום חמישי, 25.7.24 בשעה 19:30 באמפי עין הוד, ויכלול מפגש מוזיקלי-אינטימי עם ארצי. באירוע יספר ארצי לקהל על מאחורי הקלעים של הקלאסיקות הגדולות שהפכו לעוגנים בפס קול הישראלי.

את השירים יבצעו הסופר-גרופ פּוּמְפִּיָּה! בניהולו המוזיקלי של נדב הולנדר, בהשתתפות דניאלה תורג׳מן, נועה למברסקי ומקהלת ״נונה״. את הערב ינחה דן חמיצר. 
כל ההכנסות – תרומה להצלת, שימור וטיפוח אוסף האמנות של ארכיון עין הוד. 
הקהל מוזמן לערב ייחודי בעל משמעות עמוקה לאמנות הישראלית ולשימור מורשת.

> קליק לרכישת כרטיס <

שלמה ארצי, מאחורי השירים
אירוע אינטימי-מוזיקלי
שלזינגר, "הנערה", אוסף האמנות של ארכיון עין הוד
מאיר דהאן, מתוך אוסף האמנות של ארכיון עין הוד
יוחנן סימון, אוסף האמנות של ארכיון עין הוד
אמפי עין הוד

הניוזלטר של עין הוד

רוצים להישאר מעודכנים?
הרשמו לניוזלטר של עין הוד – מגזין אמנות ותרבות, עדכונים, אירועים מיוחדים והטבות. 
הטבה לנרשמים: גלויה במתנה בחנות גלריה לאמנות עין הוד!

לאון ברונשטיין, פופקורן, 2022